yaari.comからのメールを即刻削除してください。


悪質なサイトに私もやられてしまいました><

私名義(shinpei.ohtani_at_gmail.com)からのYaari.comの招待メールを

受け取った方、*即刻*削除してください。私が意図した招待ではありません。

むしろアカウントを持っている方も即刻削除をお薦めします。私は既にしました。

ご迷惑をおかけした方々、本当に申し訳ありません。



Yaari.comはどうやら人のアドレス帳を勝手に読み込み、

全員にばらまく悪質SPAMサイトです。

私もある方から招待状をもらい何か面白いサービスなのだろうと

思って登録したのですが、見事にひっかかってしまいました。



お手数おかけして申し訳ありませんが、メール削除をよろしくお願いします。



(追記)

The Add Friends feature is an easy way for Yaari users to invite friends through email. 
The email address(es) that you supply to use this service will only be used to 
send invitations to connect with you on Yaari. 

By registering for the Yaari website, and by giving Yaari member's email address 
and password, a member agrees to the Terms of Service and consents to allow Yaari 
to automatically send an email from the member to member's contacts, 
encouraging member's contacts to register for the Yaari website. 
Invitation emails will be sent on member's behalf, with the 'from' address set 
as member's email address. Yaari will never store member's email password.


利用規約に書いてある。きちんと利用規約は読まないとだめですね。